Blog

Papierové hobliny: Detail, ktorý z rozbalenia urobí zážitok
Sú to len prúžky papiera zložené do harmoniky. Vašim zásielkam ale dodajú šmrnc, aký im možno doteraz chýbal.
Dnes sa pozrieme na to, ako používať papierové hobliny – dekoračnú výplň do krabice, ktorú si u nás môžete kúpiť po 1 aj 5 kilogramoch.
2v1 - chránia a ešte pri tom vyzerajú pekne
Je pravda, že papierové hobliny nie sú najlacnejší výplňový materiál na trhu.
Ale čo získate na oplátku? Okrem ochrany svojich produktov aj originálnu zásielku, ktorú zákazníci ocenia. Na rozdiel od bežných výplní totiž papierové hobliny vyzerajú fakt pekne.
Preto sa nebojte dať hoblinám šancu. To platí najmä vtedy, keď predávate drahší tovar a budujete love brand. Môžete s nimi vytvoriť zážitok z rozbaľovania, na ktorý zákazníci nezabudnú – a možno sa s ním pochvália aj na sociálnych sieťach.
A ich veľká výhoda pri balení? Napríklad, na rozdiel od drevitej vlny sú papierové hobliny poriadkumilovné. :-) Sú minimálne prašné, a tak je práca s nimi jednoduchá a čistá.
Zmiešajte farby dohromady
Keď chcete šetriť, ale stále robiť parádu, zmiešajte hnedé alebo biele hobliny (tie sú najlacnejšie) s tými farebnými. Farebné hobliny môžete do nefarbených vmiešať, ale úplne postačí, keď ich nasypete hore.
Dokonalý darček? Zlaďte hobliny so stuhou
Dávate hobliny do darčekových krabíc? S farbami to nepreháňajte. Príliš veľa farieb môže pôsobiť chaoticky, držte sa jednoduchosti.
Stačí zladiť farby hoblín s farbou stuhy a hneď máte darček ako od profíka, ktorý k sebe farebne ladí.
Koľko hoblín? Spočítali sme to za vás
Odhadnúť presné množstvo hoblín, ktoré potrebujete na vyplnenie krabice, je trochu oriešok. Záleží na tom, ako hobliny našuchoríte a aké produkty balíte. Orientačne ale môžete počítať s týmto:
-
1 kg papierových hoblín vyplní zhruba 40 litrov.
Rozbaliť zásielku s hoblinami je jednoducho zážitok
Možno sú hobliny v krabici len detail, ale práve ten robí rozdiel. Zákazníci si zapamätajú nielen vaše produkty, ale aj to, aký dojem na nich zanechala celá skúsenosť s rozbaľovaním.
Nech je vaše balenie rovnako kvalitné ako produkty, ktoré ponúkate – a sledujte, ako sa vaši zákazníci s nadšením vracajú.